Groepweek - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lotte Broeren - WaarBenJij.nu Groepweek - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lotte Broeren - WaarBenJij.nu

Groepweek

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

08 September 2014 | Australië, Sydney

Halleee,
Daar ben ik dan helemaal down under.. Na een lange, maar zeer gezellige reis aangekomen in Sydney. Eerste dag al gebbqt en de groep leren kennen.. Verder wat dingen geregeld, wat niet heel indrukwekkend is. Al is Australie wel ontzettend mooi (en dan heb ik nog maar 1/1000 gezien!) Zaterdag zijn we naar de blue mountains geweest, ontzettend jammer van het natte en koude weer, maar niet minder mooi! wat een uitzicht! Ik probeer de foto's erbij te zetten.. En op het einde van de middag, het allermooiste moment, De ontmoeting met de koala!!! Wat een ontzettend lieve, mooie beestjes!! Sorry Dribbel, maar ze zijn mooier en zachter als jou! (maar toch mis ik jou wel, noessie!) Ja, echt geweldig mooie beestjes!!
In de avond gezellig met zijn alle op stap geweest, erg gezellig! Beetje jammer dat we de volgende morgen vroeg op moesten om te gaan wandelen, maar ook deze wandeling was het waard! Weer een ontzettend mooi uitzicht over de zee. Als je daar boven op een rots zit en alleen de zee ziet en een prachtige skyline van Sydney, denk jezus, ik ben een lucky bastard dat ik hier mag zitten!!
Daarna lekker gechilld op het strand en 's avonds uiteten, waar we enorm hebben gelachen. Ik heb mijn buikspieren goed getraind!
Vandaag vroeg uit de veren om te gaan surfen! Ik zal eerlijk bekennen, ik word nooit geen surfchick. Dat is echt heel lastig, maar wel erg gaaf als je het eenmaal kunt en dan een golf te pakken hebt en staat op je bord. Hele gave foto's gemaakt, die vast nog op Facebook komen!
Morgen vertrek ik met Hanneke, Iris & Jessica naar Cairns, naar de zon! Want hier is het de afgelopen dagen niet heel mooi geweest. (Lees regen, regen, kou, kou)

Wat heerlijk is het hier; NO WORRIES!

• 08 September 2014 - 13:33

Daisy:

He nichtje, leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt. Veel plezier met de meiden.

Groetjes daisy

• 08 September 2014 - 14:05

Eefke:

Hey Miepie,

Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt in 'Kalie'! En al leuke dingen gedaan in die paar dagen!! Gaaf hoor. Ben wel benieuwd naar je foto's! Hebben we met de kerst wat te doen ;-)
    Veel plezier dadelijk in de zon! Dat is toch wel relaxter!

Dikke kus Ton, Eefke en natuurlijk van Fleur!

• 08 September 2014 - 14:06

Nicole:

Super tof chick om te lezen dat je het zooooo naar je zo'n hebt,

• 08 September 2014 - 15:03

Pim:

Hey Lotte! Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Surfen is wel gaaf! Daar ben ik wel een beetje jaloers op ;-)!! Veel plezier nog!

• 08 September 2014 - 18:01

Jeroen En Rian:

Heeee Lotte,
    Fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt en al een beetje van het land hebt mogen genieten. Wel groot gelijk dat je naar de zo'n vertrekt!!!! Veel plezier!
    Jeroen en Rian

• 08 September 2014 - 19:00

Els :

Hey Lotte, Heb je ook The Three Sisters gezien en de blauwe gloed waar kunnen nemen?
    Geniet van het mooie weer aan de oostkust :)!

• 08 September 2014 - 21:11

Gonny:

Hey Lotje,
    Fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt. Op naar een ander stuk Australie heel veel plezier en een goede reis.
    Hier heb je dan zoveel voor gewerkt.
    Zie els morgen.liefs en een dikke knuffels moeders

• 08 September 2014 - 21:20

Theo Broeren :

Hoi Lotte
    Goed om te lezen dat je het prima naar je zin hebt daar down under.Straks lekker naar de zon,waar je ongetwijfeld ook weer lmooie dingen te zien krijgt.Dan kun je je warme kleren weer onder in je backpack leggen.Wel leuk dat je daar met vieren naar toe gaat.Ik hoorde van mama dat je al contact had gehad met ome Albert,maar dat duurt toch nog even voor je bij hem bent?
    Nou Lotte,geniet er lekker van en we zien je verhalen en foto's wel weer verschijnen,ben erg benieuwd.
    Liefs pa (al enge spinnen gezien?)

• 09 September 2014 - 09:13

Maaike:

Lotje!!!
    Leuk leuk leuk!!!
    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt!
    Genieten!!!
    Wij zijn al bijna aan het eind van ons 'avontuurtje'
    Dus zullen voor jou wat hoogtepunten doorgeven

• 09 September 2014 - 13:24

Bart En Ria:

hoi lotte
    leuk om te lezen dat je het goed hebt
    geniet ervan is zo voorbij
    groetjes bart .ria en de kids

• 10 September 2014 - 04:24

Paul:

He Lottertje!
    Goed om te horen dat t goed gaat met je! Als we terug zijn, zijn we ervaren surfchicks/dudes! Geniet ervan.. Fijn dat onze moeders de komende drie maanden soulmates zijn nu hun lievelingskinders de wereld verkennen haha! Xx