AWESOME! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Lotte Broeren - WaarBenJij.nu AWESOME! - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Lotte Broeren - WaarBenJij.nu

AWESOME!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

20 September 2014 | Australië, Airlie Beach

Hi mates,
Hier weer een berichtje van down under! Het is hier geweldig, AWESOME!! Cairns was erg mooi, veel gezien en gedaan. Dagje het great barrier reef op geweest, daar gesnorkeld. Voor wat extra betalen kon je ook duiken, maar met het idee in mijn achterhoofd dat daar haaien zwemmen ben ik gegaan voor het snorkelen. Het was er prachtig! Veel vissen gezien en super mooi koraal! En een prachtig eilandje met parel wit strand! Het eilandje zag er vanaf de boot heel tof uit! Maar bij aankomst op het eilandje zat het vol met vogels dus ook met de fijne geur daarvan! Maar als je op dat strand ligt met een prachtig uitzicht dan ruik je het al niet meer! Na deze dag een rustig dagje gehad bij de lagoon. De lagoon is een openbaar zwembad, omdat je hier niet in de zee mag zwemmen vanwege de krokodillen en andere akelige beestjes. Na deze dag zijn we vertrokken voor 2 dagen naar het regenwoud. Mooie wandelingen gemaakt en prachtige uitzichten!!! We sliepen in een hostel ergens in de middle of nowhere, na alle beangstigende verhalen over Australië en de leuke beesten die hier leven, zag ik het even niet meer zitten. Maar goed je bent in de middle of fucking nowhere dus het was of mezelf er over heen zetten of ja of niet en er toch slapen. Ik besloot te gaan voor het eerste en ben zelfs meegegaan voor een avond wandeling. Ja, een avondwandeling in het pikke donker. Jullie lezen het goed! Haha. In deze twee dagen heb ik heel wat angsten overwonnen! Redelijk goed geslapen die nacht en ben in de morgen gegaan voor een bosritje te paard. Kan niet omschrijven hoe vet dat was!!! Galopperen over een strand dat vergelijkbaar is met alle witte stranden en bossen van expeditie robinson. Een jungletour per paard! Wat een rust daar midden in de bossen! Zijn gestopt om wat te drinken en daar konden we zwemmen. Ik was samen met een meisje uit Engeland. We zwommen daar zowat midden in het regenwoud en het uitzicht was alweer prachtig!! In de middag mezelf weer gevoegd bij de andere 3 meiden en we zijn weer terug gegaan naar cairns. Na deze trip is iedereen zijn eigen weg gegaan. Ik ben samen met Esther die net in cairns was naar de watervallen gegaan!! Supervette leuke gezellige dag! De watervallen waren net als alles hier, prachtig en indrukwekkend!! Zo'n leuke dag gehad dat we besloten hebben om samen met Nick de oostkust te gaan doen met de bus. Dus de komende weken zal ik samen met Nick en Esther reizen. Omdat Esther nog niet lang in cairns was bleef zij daar en ben ik naar airlie beach gegaan, waar Jessica was. Het stukje van cairns tot airlie beach was 10u in de bus zitten. Wel erg fijn dat er WiFi was in de bus dus dat ik weer even wat fatsoenlijke gesprekken kon voeren met wat mensen;) aangekomen in airlie meteen een trip geboekt voor 3 dagen de zee op om de white sundays te zien! Dat was het allermooiste wat ik ooit gezien heb! Ik zal kijken of ik foto's bij kan voegen, maar anders google het ff! En nee de foto's liegen niet! Nog wat gesnorkeld en prachtige eilandjes gezien en veel gelachen met de rest van de mensen op de boot. Vandaag teruggekomen van deze trip en heb het gevoel dat ik nog op een boot zit. Net weer een trip geboekt om te gaan skydiven boven deze white sunday eilanden, maandag ga ik uit een vliegtuig springen!!! En dinsdag komen Nick en Esther hier aan, dus ik zal hier nog wel even zitten. Airlie beach is namelijk een wat rustiger stadje dan cairns, ook veel kleiner.. Heerlijk dus!! Ik vermaak me hier prima in de zon met de zee en alle leuke mensen om me heen:)
Cheers!!

  • 20 September 2014 - 09:02

    Emmy:

    Hallo Lotte,
    Wauw, wat een avonturen, ik vind het leuk om jouw verhalen hier te lezen!
    Zie het zo voor mij, super vet. Geniet er lekker van en ik ben heel erg benieuwd naar de foto's!
    Have Fun girl and keep it cool!
    Veel lieve groetjes uit 'Maastricht' Emmy.

  • 20 September 2014 - 09:04

    Theo:

    Hey Lotte
    Wat een geweldig verhaal,fantastisch om te lezen.Je ziet daar dingen en maakt dingen mee die sommige onder ons in hun hele leven niet meemaken of zien.Jij bent dadelijk nergens meer bang voor,heb je iets aan onze spinnenles gehad ha ha.Volgens mij zie daar veel engere beesten.Ik heb vanochtend de filmpjes bekeken,ziet er wel heel mooi uit.
    Wat ik gezien heb vroeger op tv van de barrier reef moet dat wel indruk op je gemaakt hebben lijkt me,ben wel een beetje jaloers.
    Nou meid geniet er lekker van , van al dat moois en spring ze maandag!!!!
    A big hug from me xx pa

  • 20 September 2014 - 09:14

    Nicole:

    Top meid dat je het zo naar je zin hebt!!! Heel veel plezier met Nick en Esther!! Dikke kus

  • 20 September 2014 - 09:44

    Rian:

    Hoi Lotte,
    super joh, wat een verhaal. Ja, dat het soms een beetje angstig is...vertel mij wat.
    Maar geweldig dat je dit allemaal toch mooi doet, en zeker ervaringen rijker.
    Geniet van elke dag. Ben benieuwd maandag. Maak er een top dag van. (Volgens mij gebeurd dat daar al elke dag) Veel plezier met de andere. xxx Opa, oma en Rian.

  • 20 September 2014 - 14:23

    Claudia:

    Lottie!!
    Mooi om je verhalen te lezen!! Wat zul jij genieten daar:)
    Hihi je hebt al wat angsten overwonnen! Knap!
    Gooo girl!!
    Xxie claudia

  • 20 September 2014 - 23:33

    Gonny:

    Hey Lotje,fijn om te horen en te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt. Blijf genieten van al het moois ik ben zeer benieuwd naar de foto"s. Mooi om te horen dat je al veel angsten hebt over wonnen.
    Veel plezier nog in het mooie Australie.
    Liefs mama

  • 21 September 2014 - 11:36

    Miep:

    Mooi Lot, GENIET!
    X Miep

  • 21 September 2014 - 14:18

    Ilse:

    Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet nog verder van je reis.
    Knuffel ilse

  • 22 September 2014 - 11:47

    Willianne:

    Wauw Lot, tof verhaal meid! Geniet ervan;) X die lange uit het noorden;)

  • 24 September 2014 - 09:44

    Lizan Gabriels:

    Wowww !!!!
    Super hoor. Blij genieten en blijf schrijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2014

Dagje op een ozzie farm

16 Oktober 2014

another day in paradise!

05 Oktober 2014

Genieten!

20 September 2014

AWESOME!

08 September 2014

Groepweek
Lotte

Actief sinds 18 Juni 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 4744

Voorgaande reizen:

18 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: