All my bags are packed, I'm ready to go! - Reisverslag uit Dinther, Nederland van Lotte Broeren - WaarBenJij.nu All my bags are packed, I'm ready to go! - Reisverslag uit Dinther, Nederland van Lotte Broeren - WaarBenJij.nu

All my bags are packed, I'm ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

02 September 2014 | Nederland, Dinther

Hallo allemaal,

Morgen gaat de grote reis beginnen! Na een lange voorbereiding, is het dan eindelijk zo ver.
Ik vind het ontzettend spannend, maar heb er onwijs veel zin in!! Ik kan niet wachten tot ik heerlijk in de zon kan liggen, niks moet alles mag!:)

Ik ga voor drie maanden rondtrekken in Australië. Ik begin in Sydney, ga daarna snel naar Cairns (naar de zon) ga dan naar beneden om me ome albert nog even op te zoeken, na drie maanden nog twee weken Thailand met vriendinneke! En dan ben ik voor het kerstdiner weer thuis!

Nou ik heb er zin in.. Ik zal jullie allemaal misschien wel stiekem een beetje gaan missen ;)

Liefs,
Lotte

  • 02 September 2014 - 00:16

    Theo Broeren:

    Hoi Lotte
    We hebben vanavond gezellig met elkaar gegeten,
    als 'afscheid' voor je grote reis.Wie had dat
    gedacht,dat je alleen zo'n grote reis zou maken.
    Lotte ik wil je heel veel plezier wensen en blijf
    Met beide benen op de grond staan.
    Ik zal je ontzettend missen de komende maanden.
    Veel plezier Lotje
    Liefs en xx pa

  • 02 September 2014 - 03:23

    Anne-Katrien:

    Hee Lotte,

    Wij wensen jou ontzettend veel plezier op de komende reis en maak er een bijzondere herinnering van!
    We gaan je zeker volgen

    Groetjes
    Anne-Katrien en de mannen

  • 02 September 2014 - 04:31

    Maaike:

    Lotte!!!
    Ontzettend veel plezier!!! Lekker genieten van alles wat je doet en ziet!
    Ik ga je missen lotje!!
    Zal je onze tips van Thailand doorgeven!
    Tot Skype

  • 02 September 2014 - 07:51

    Emmy:

    Hoi Lotte,

    Wat een geweldige onderneming! Enjoy en hou ons maar op de hoogte via deze site. Een hele goede reis en heel veel plezier.
    Geniet van het leven daar en pluk de dag,

    Groetjes en heel veel liefs uit Maastricht Emmy en de mannen.

  • 02 September 2014 - 08:09

    Daisy En Joe:

    Lotte, have fun down under. Vooral genieten! Kus daisy, joe , simoon en sean.

  • 02 September 2014 - 08:28

    Lizan Gabriels:

    Hoi lotte,
    Eindelijk is het zover, ga er een onvergetelijke tijd van maken.
    Geniet van alles en zorg goed voor jezelf !!
    Jan en Lizan.xx

  • 02 September 2014 - 08:37

    Miep:

    Woehoeeeeeeeeee! De dag is eindelijk aangebroken!!
    Je hebt het ontzettend verdiend na een jaar snoeihard werken! Geniet met volle teugen, maak de reis onvergetelijk! Want.. DE ERVARING BRENGT JE VERDER... HAHAHA!

    Ik zal je missen lieve Lot! Kom als je terug bent maar snel een broodje kip-saté eten :)

    Liefs X Miep

  • 02 September 2014 - 09:43

    Cora:

    Hoi Lotte,

    Ook ik wens je een hele goed reis.
    Geniet er lekker van!

    Ik ben benieuwd naar je verhalen.

    Groetjes Cora

  • 02 September 2014 - 11:55

    Wendy Nelissen:

    Hey Lotte!

    Wat super vet dat je dit gaat doen!!
    Geniet ervan, na al het harde werken!!!
    Have fun!

    Liefs.. Wendy

  • 02 September 2014 - 12:10

    Ilse:

    Hoi Lotte,
    heel veel plezier. ik ben wel een beetje jaloers op je Australië en Thailand dat lijkt me zo mooi.
    ilse.

  • 02 September 2014 - 19:48

    Martha Van Der Linden:

    Hoi Lotte,

    Geweldig en ook spannend op reis !!!! Geniet van je lef en durf om dit te doen heel heel veel plezier.
    Lieve groet Chris en Martha

  • 03 September 2014 - 22:14

    Annie:

    Hoi Lotte.

    Super zeg,wij wensen je heel veel plezier en genietse.

    Groetjes Wil en Annie.

  • 03 September 2014 - 23:47

    Mama:

    hoi lieve lotte,
    Ik hoop dat je super gaat genieten, missen ga ik je zeker.Hier heb je jaren over gedroomd en gehoopt dit te kunnen gaan doen,nu ben je bijna bij al dat moois.Geniet ervan.Hoop dat voor ons de 3,5 mnd snel gaan voor jou mogen ze kruipen.
    Heel veel liefs en een dikke knuffel.
    Mama

  • 04 September 2014 - 16:19

    Ria Raymakers:

    hoi lotte
    ik hoop dat je goed aangekomen bent.
    tot horens.
    bart en ria

  • 06 September 2014 - 18:38

    Elly:

    Hallo Lotte

    Geniet van je reis en heel veel plezier en levenservaring

    Grotjes Paul en Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dinther

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2014

Dagje op een ozzie farm

16 Oktober 2014

another day in paradise!

05 Oktober 2014

Genieten!

20 September 2014

AWESOME!

08 September 2014

Groepweek
Lotte

Actief sinds 18 Juni 2014
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 4747

Voorgaande reizen:

18 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: