another day in paradise! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lotte Broeren - WaarBenJij.nu another day in paradise! - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Lotte Broeren - WaarBenJij.nu

another day in paradise!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

16 Oktober 2014 | Australië, Brisbane

Goodday!
Een berichtje vanuit down under! Als eerste; super leuk alle reacties, leuk om te lezen hoe jullie mij volgen! Ik geniet hier elke dag! Ik zie prachtige dingen en maak prachtige dingen mee.
Zaterdagochtend vertrokken naar fraser Island.. Mijn vriendinnetjes waren op festyland en ik was op weer een prachtige plek met zoveel leuke mensen om me heen!! Maar ik hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad, Elle & Chinouk! (aan de foto's die ik gestuurd heb gekregen via de whatsapp, is dat geen probleem geweest!) Dus ik ben naar fraser geweest, ook hier werd ik weer bang gemaakt met enge verhalen over heel veel spinnen.. Weer geen spin gezien. Ik begin bijna te denken dat of alles spinnen zijn uitgestorven of ze zijn allemaal doodsbang voor mij! Beginnen bij het begin.. Er waren twee auto's en we moesten ons verdelen, of een auto met Zwitsers of een met Duitsers.. Esther ging voor de Zwitsers en ik, Nick en Joey(een Engelsman) gingen voor de Duitsers. Ik zat voorin en had een taak: de radio. Nou laat dat maar aan mij over! Iedereen kent aan t einde van deze trip ugly hart uit zijn hoofd! Een lied wat blijkbaar erg in is hier, heb t nog bijna niet gehoord hier op de radio, maar goed. Onze tourguides van Australian backpackers hebben ons dat wijs gemaakt. Ik vind t iig een geweldig nummer haha! verder is fraser Island gewoon een heel mooi eiland waar je met een 4x4 auto overheen rijd. Mam, het is gewoon een jeep safari alleen dan anders en 1000x mooier;) s avonds met zijn alle gegeten en daarna een drankje of wat gedronken. Ik zat met de Duitse meiden wat te drinken. Een daarvan was aan t studeren hier en haar moeder kwam haar opzoeken. De moeder hield nog al van een wodka en ik heb me kapot gelachen.. Ze was echt heel erg grappig! En Nick en ik hebben een uitnodiging gekregen voor das oktoberfest! Nou wij komen daarheen, dan komen jullie carnaval vieren.. Dus we wachten af! Haha. We zijn samen met hun naar de Australian zoo, de dierentuin van Steve Erwin gegaan. Was een leuke dag! Eindelijk een koala vastgehouden!! Dat was echt geweldig! Vroeger deed ik altijd me spreekbeurt over de koala en nu heb ik dit magische beestje vast kunnen houden, op dat moment was ik denk ik het gelukkigste meisje op aarde!:) op de dag dat wij noosa verlieten hebben we samen met onze Duitse vrienden ontbeten en afscheid genomen van 'mum'. Evi de dochter zien we in de goldcoast aankomende zaterdag. Dan laat ze ons haar universiteit zien & wil ik sowieso een college bijwonen! Ze studeert education for special needs, (ofzoiets). Ze werkt in Duitsland ook met mensen met een beperking dus dat is een leuk raakvlak! Verder heb ik ook nog heel goed nieuws gekregen uit Nederland.. De scriptie van mij en Miep is verkozen tot beste van onze academie(ash) en we doen mee voor de scriptieaward.. Mochten we zo goed zijn dat we moeten presenteren is dit op 15 december. dit betekent dat ik een dag eerder naar huis kom en samen met Elle naar huis vlieg, die nu zeker de laatste 2 weken van mijn avontuur mij komt vergezellen in Thailand! ik zeg het niet vaak maar, ik ben trots op mezelf :)
Cheers!!!

  • 16 Oktober 2014 - 13:33

    Pim:

    Haha jij vermaakt je daar wel dat is wel duidelijk! Leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt! Heel veel plezier nog daar!

  • 16 Oktober 2014 - 13:42

    Daisy:

    Groot gelijk dat he trots op jezelf bent! X je trotse nicht!

  • 16 Oktober 2014 - 14:36

    Chinouk:

    Love you!!

  • 16 Oktober 2014 - 16:43

    Rian:

    HELEMAAL super. Geniet nog maar mooi van dat geweldige land. Leuk dat we je vanmorgen hebben gesproken. Opa en oma zijn geweldig trots op hun moppie. xxx vanaf hier.

  • 16 Oktober 2014 - 17:02

    Gonny:

    Hey Lotje,
    Weer een mooi verhaal neer gezet.
    Geniet er nog maar eens van al dat moois daar.Krijg ook wel kriebels om dat moois gaan te bekijken.
    Maar de reis is echt tever voor mij(.haha)Turkey is ook oke.Liefs en een dikke knuffel.xxxx

  • 16 Oktober 2014 - 17:15

    Theo:

    Hey Lotte
    Zoals ik al via de app zei,geweldig meid.Dat je nu ook al Duitse vrienden hebt!
    Dan vier je volgend jaar 2 x carnaval,eerst thuis en dan in oktober in Duitsland.
    Fantastisch om je verhalen te lezen.Geniet er nog maar lekker van.
    Xx pa

  • 16 Oktober 2014 - 17:15

    Theo:

    Hey Lotte
    Zoals ik al via de app zei,geweldig meid.Dat je nu ook al Duitse vrienden hebt!
    Dan vier je volgend jaar 2 x carnaval,eerst thuis en dan in oktober in Duitsland.
    Fantastisch om je verhalen te lezen.Geniet er nog maar lekker van.
    Xx pa

  • 19 Oktober 2014 - 13:37

    Ria Raymakers:

    geniet er maar van lotte .wij zijn ook trots op jou .
    groetjes ome bart en tante ria

  • 19 Oktober 2014 - 21:25

    Martha Van Der Linden:

    Hoi Lotte,
    Wat een enthousiaste reisverslagen. Goed om te lezen dat je het zo'n naar je zin hebt.
    Geniet van je reis. Lieve groet Chris en Martha

  • 30 Oktober 2014 - 18:57

    Cora:

    Hoi Lotte,

    Leuk om te lezen wat jij zoal mee maakt.
    En dat je het allemaal durft.

    Jij bent nergens meer bang voor, als je weer in nederland bent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2014

Dagje op een ozzie farm

16 Oktober 2014

another day in paradise!

05 Oktober 2014

Genieten!

20 September 2014

AWESOME!

08 September 2014

Groepweek
Lotte

Actief sinds 18 Juni 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 4737

Voorgaande reizen:

18 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: