Genieten! - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Lotte Broeren - WaarBenJij.nu Genieten! - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van Lotte Broeren - WaarBenJij.nu

Genieten!

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

05 Oktober 2014 | Australië, Hervey Bay

Hello,
We zijn weer wat kilometers verder richting Sydney.. De afgelopen 2 weken veel in de zon gelegen en genoten van het weer! En natuurlijk geskydived! WOW!! Dat was echt super super vet! Je zit in een vliegtuigje en de vriendelijke man waar je mee gaat springen zegt nog even: Have a look outside, Nou ik ben een goede volger dus ik kijk naar beneden, OMG ik ga dadelijk daar naar toe springen! Best wel hoog. Uiteindelijk ga jezelf als eerste met iemand op je rug, maar je hangt even een paar tellen uit het vliegtuig aan een man (wel een sterke, papa-figuur man). Je hangt dus even een paar tellen los van het vliegtuig, dan voel je je echt geweldig! Ik had gedacht dat ik het super eng zou vinden, maar het is zo kicken. Als je naar beneden springt denk je echt helemaal niks. Ik was vooral aan het genieten. Wat een heerlijk gevoel!:)
Daarna vooral genoten, gestapt, nog even gebasketbald met Iris en een ozzie roommate. Ik mis het basketballen wel, kom op een maandag terug dus maandagavond sta ik weer op het veld:D haha
Airlie beach was echt een heerlijke plek! Heb 11 dagen lekker vakantie gehad en gedaan wat ik leuk vond haha! Na deze 11 dagen was het tijd om te vertrekken naar Agnes water.
Dit was een wat verlaten dorpje, hebben een scootertour gedaan, dit was wel echt heel gaaf! Mooie dingen gezien en heerlijk om met de scooter door Australie te rijden en overal kangaroes te zien!
Na Agnes water naar Bundaberg, naar ome albert, Gezellig geklets en leuke dingen gezien, maar naar een nacht toch verder naar Hervey bay. Morgen gaan we waarschijnlijk walvissen kijken en nog veeel meeer LEUKE dingen!!!!!:D
Ik vermaak mezelf hier nog steeds, begin nu wel wat dingen thuis te missen. Ik ben stiekem toch wel blij als ik in december dribbel weer kan knuffelen en me lieve nichtje weer kan zien!

Maar tot die tijd, GENIET IK!!!!!



  • 05 Oktober 2014 - 06:33

    Nicole:

    Wauw Lot wat leuk om je verhaaltje weer te lezen!!
    Inderdaad blijven genieten chick!!
    Dikke kus en knuffel.

  • 05 Oktober 2014 - 07:24

    Miep:

    Mooi! ik zeg YOLO!
    :)

  • 05 Oktober 2014 - 10:45

    Gonny:

    Vooral op deze tour door gaan, daar ben je voor gegaan en heb je jaren over gepraat en gedroomd. Geniet van deze werkelijkheid.
    Dikke kus en knuffel mamskie

  • 05 Oktober 2014 - 13:39

    Theo:

    Hoi Lotte
    Wat een foto's en verhalen,natuurlijk al veel gehoord via de app,maar het ik blijf me verbazen over de dingen die je meemaakt en vooral onderneemt.Het lijkt me een machtig mooi land.Vooral blijven genieten en niet teveel aan thuis denken,dribbel is er over 2 maanden ook nog en Fleur ook, dus ik zou zeggen enjoy yourself, en het weer wordt er hier ook niet beter op dus geniet lekker van de zo'n en de mooie dingen.
    A big hug from me xx

  • 06 Oktober 2014 - 10:43

    Ilse:

    hoi Lotte
    fijn dat je er zo van geniet. blijf er maar mooi van genieten. walvissen kijken is leuk en mooi hopelijk zie je er ook een paar springen.
    ilse

  • 06 Oktober 2014 - 22:49

    Pim:

    Keep it up!! Just enjoy the time!

  • 08 Oktober 2014 - 14:42

    Fleur:

    Lieve tante Lotte,
    Ik heb het veel over jou tegen mama! Ik wil berichtjes sturen op de telefoon helemaal naar Kalie!
    Maar nu geniet je lekker en in december doen we héél véél knuffelen!!
    Dikke kus van Fleur!
    En liefs van papa en mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Hervey Bay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2014

Dagje op een ozzie farm

16 Oktober 2014

another day in paradise!

05 Oktober 2014

Genieten!

20 September 2014

AWESOME!

08 September 2014

Groepweek
Lotte

Actief sinds 18 Juni 2014
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 4734

Voorgaande reizen:

18 Juni 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: